Ogłoszenie konkursu
Zarząd Powiatu w Kłobucku
ogłasza konkurs na stanowisko
Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
przy ul. 11 Listopada 5C, 42-100 Kłobuck
- Nazwa i adres podmiotu leczniczego:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5C, 42-100 Kłobuck
- Stanowisko objęte konkursem:
Dyrektor Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5C, 42-100 Kłobuck
- Wymagane kwalifikacje kandydata:
- posiada wykształcenie wyższe;
- posiada wiedzę i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków dyrektora;
- posiada, co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletni staż pracy.
- Wymagane dokumenty od kandydatów:
- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem;
- dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania danego stanowiska;
- opisany przebieg pracy zawodowej (CV);
- dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy;
- inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata, poświadczone za zgodność z oryginałem, na prośbę komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów;
- zaświadczenie o niekaralności (oryginał) z Krajowego Rejestru Karnego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- oświadczenie kandydata, że posiada zdolność do czynności prawnych i korzysta
z pełni praw publicznych, nie został względem niego wydany zakaz pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi; - zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym pełnić funkcje kierownicze;
- oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych
w celach przeprowadzenia postępowania konkursowego na dane stanowisko; - koncepcję funkcjonowania Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, zawierającą zapewnienie dostępności i jakości usług medycznych.
- Kopie dokumentów powinny być notarialnie poświadczone za zgodność z oryginałem; na prośbę komisji konkursowej kandydat jest zobowiązany przedstawić oryginały dokumentów.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów
Oferty z dokumentami (z podanym imieniem i nazwiskiem oraz telefonem kontaktowym
i adresem zwrotnym kandydata) należy składać w terminie do 15 listopada 2016 roku
do godziny 15.00, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku”. Na kopercie kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko oraz adres i numer telefonu kontaktowego. Koperty z dokumentami należy przesłać na adres:
Starostwo Powiatowe w Kłobucku
Rynek im. Jana Pawła II 13
42-100 Kłobuck
lub złożyć w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Kłobucku – pokój 25, w godz. 7:30 – 15:30
(pn – pt) oraz 8:00 – 16:00 (wt) – adres jak wyżej.
- Udostępnienie materiałów informacyjnych
Regulamin Konkursu jest dostępny na stronie: www.powiatklobucki.pl oraz
www.zozklobuck.com.pl Materiały informacyjne o stanie prawnym, organizacyjnym, ekonomicznym Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku są udostępniane do wglądu w budynku administracyjnym Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobuku, przy ul. 11 Listopada 5C, w godzinach od 7:30 do 15:00, w pokoju 13.
Wybrani kandydaci zostaną pisemnie i telefonicznie powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu.
O terminie wpływu w przypadku przesyłki pocztowej decyduje data stempla pocztowego.
Dokumenty, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Kłobucku po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Rozpatrzenie zgłoszonych kandydatur nastąpi do 30 listopada 2016 roku.
Z wybranym kandydatem na stanowisko Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zostanie zawarta umowa o pracę.