Regulamin konkursu
REGULAMIN PRZEPROWADZANIA KONKURSU NA STANOWISKO DYREKTORA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KŁOBUCKU
§ 1.
- Postępowanie konkursowe na stanowisko Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku przeprowadza Komisja w składzie:
- Sylwia Tronina – przedstawiciel Powiatu – Przewodnicząca;
- Katarzyna Kurowska – przedstawiciel Powiatu;
- Barbara Kosińska-Bus – przedstawiciel Powiatu;
- Zbigniew Jabłonka – przedstawiciel Powiatu;
- Roman Kudelski – przedstawiciel Powiatu;
- Józef Batóg – przedstawiciel Rady Społecznej przy Zespole Opieki Zdrowotnej
w Kłobucku.- Komisja konkursowa podejmuje rozstrzygnięcia w głosowaniu jawnym, z wyłączeniem rozstrzygnięcia dotyczącego wybrania przez komisję konkursową kandydata, które jest dokonywane w głosowaniu tajnym, bezwzględną większością głosów.
§ 2.
- Komisja konkursowa na posiedzeniu otwiera koperty z dokumentami kandydatów, zapoznaje się
z dokumentami złożonymi przez kandydatów i po stwierdzeniu ich kompletności uznaje, czy
w postępowaniu konkursowym uczestniczy wymagana liczba kandydatów (co najmniej dwóch). - Komisja konkursowa przeprowadza indywidualne rozmowy z kandydatami, polegające
w pierwszej kolejności na zadawaniu jednakowych pytań niezbędnych do ustalenia przydatności na stanowisko objęte konkursem, a następnie pytań dodatkowych zadawanych przez członków komisji konkursowej. - Po rozmowie z kandydatami komisja konkursowa może odbyć dyskusję we własnym gronie.
- W posiedzeniach komisji konkursowej poza protokolantem nie mogą uczestniczyć osoby trzecie.
§ 3.
- Każdej osobie wchodzącej w skład komisji konkursowej przysługuje jeden głos.
- Głosowanie w sprawie wyboru kandydata jest dokonywane na jednakowych kartach do głosowania, ostemplowanych pieczęcią podmiotu leczniczego, zawierających nazwiska kandydatów w kolejności alfabetycznej.
- Głosowanie jest dokonywane poprzez pozostawienie nazwiska wybranego kandydata i skreślenie nazwisk pozostałych kandydatów.
- Głos jest nieważny w przypadku:
- pozostawienia nieskreślonego nazwiska więcej niż jednego kandydata;
- braku skreśleń.
- Głosów nieważnych nie bierze się pod uwagę.
- Karta, na której wszystkie nazwiska zostały skreślone, jest ważna i jest traktowana, jako odrzucenie kandydatur wszystkich kandydatów przystępujących do konkursu.
- W przypadku równej ilości głosów głosowanie należy powtórzyć.
§ 4.
W przypadku odrzucenia przez komisję konkursową wszystkich kandydatur zgłoszonych do konkursu albo w przypadku niewyłonienia kandydata, komisja uznaje, że w wyniku przeprowadzonego konkursu nie wybrano kandydata.
Data publikacji:
13.10.2016