Regulamin konkursu

 

 

Ogłoszenie konkursu

Regulamin organizacyjny ZOZ

REGULAMIN PRZEPROWADZANIA KONKURSU NA STANOWISKO DYREKTORA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KŁOBUCKU

 

§ 1.

  1. Postępowanie konkursowe na stanowisko Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku przeprowadza Komisja w składzie:
  1. Sylwia Tronina           – przedstawiciel Powiatu – Przewodnicząca;
  2. Katarzyna Kurowska – przedstawiciel Powiatu;
  3. Barbara Kosińska-Bus            – przedstawiciel Powiatu;
  4. Zbigniew Jabłonka      – przedstawiciel Powiatu;
  5. Roman Kudelski         – przedstawiciel Powiatu;
  6. Józef Batóg                 – przedstawiciel Rady Społecznej przy Zespole Opieki Zdrowotnej
                                       w Kłobucku.
    1. Komisja konkursowa podejmuje rozstrzygnięcia w głosowaniu jawnym, z wyłączeniem rozstrzygnięcia dotyczącego wybrania przez komisję konkursową kandydata, które jest dokonywane w głosowaniu tajnym, bezwzględną większością głosów.

 

§ 2.

  1. Komisja konkursowa na posiedzeniu otwiera koperty z dokumentami kandydatów, zapoznaje się
    z dokumentami złożonymi przez kandydatów i po stwierdzeniu ich kompletności uznaje, czy
    w postępowaniu konkursowym uczestniczy wymagana liczba kandydatów (co najmniej dwóch).
  2. Komisja konkursowa przeprowadza indywidualne rozmowy z kandydatami, polegające
    w pierwszej kolejności na zadawaniu jednakowych pytań niezbędnych do ustalenia przydatności na stanowisko objęte konkursem, a następnie pytań dodatkowych zadawanych przez członków komisji konkursowej.
  3. Po rozmowie z kandydatami komisja konkursowa może odbyć dyskusję we własnym gronie.
  4. W posiedzeniach komisji konkursowej poza protokolantem nie mogą uczestniczyć osoby trzecie.

 

§ 3.

  1. Każdej osobie wchodzącej w skład komisji konkursowej przysługuje jeden głos.
  2. Głosowanie w sprawie wyboru kandydata jest dokonywane na jednakowych kartach do głosowania, ostemplowanych pieczęcią podmiotu leczniczego, zawierających nazwiska kandydatów w kolejności alfabetycznej.
  3. Głosowanie jest dokonywane poprzez pozostawienie nazwiska wybranego kandydata i skreślenie nazwisk pozostałych kandydatów.
  4. Głos jest nieważny w przypadku:
    1. pozostawienia nieskreślonego nazwiska więcej niż jednego kandydata;
    2. braku skreśleń.
  5. Głosów nieważnych nie bierze się pod uwagę.
  6. Karta, na której wszystkie nazwiska zostały skreślone, jest ważna i jest traktowana, jako odrzucenie kandydatur wszystkich kandydatów przystępujących do konkursu.
  7. W przypadku równej ilości głosów głosowanie należy powtórzyć.

 

§ 4.

W przypadku odrzucenia przez komisję konkursową wszystkich kandydatur zgłoszonych do konkursu albo w przypadku niewyłonienia kandydata, komisja uznaje, że w wyniku przeprowadzonego konkursu nie wybrano kandydata.

Opublikował: Piotr Strzeszyna   |  Data publikacji: 13-10-2016 09:19
Modyfikował: Piotr Strzeszyna   |  Data modyfikacji: 13-10-2016 09:42
Powrót do poprzedniej strony »
×

Wyszukaj w serwisie