Załączniki nr 2, 2a i 2b - Schemat organizacyjny.pdf
Zarządzenie Nr 1/2018 z 08.01.2018r.
Tekst ujednolicony
Zmiany: 1. Zarządzenie Nr 6/2018 z 22.03.2018r.
2. Zarządzenie Nr 24/2018 z 11.06.2018r.
3. Zarządzenie Nr 33/2018 z 13.09.2018r.
4. Zarządzenie Nr 6/2019 z 25.02.2019r.
5. Zarządzenie Nr 12/2019 z 23.04.2019r.
6. Zarządzenie Nr 13/2019 z 06.05.2019r.
7. Zarządzenie Nr 21/2019 z 05.06.2019r.
8. Zarządzenie Nr 40/2019 z 03.10.2019r
9. Zarządzenie Nr 43/2019 z 23.10.2019r.
10. Zarządzenie Nr 10/2019 z 30.03.2020r.
11. Zarządzenie Nr 21/2020 z 22.06.2020r.
12. Zarządzenie Nr 35/2020 z 01.10.2020r.
13. Zarządzenie Nr 49/2020 z 28.12.2020r.
Spis treści
III. Struktura organizacyjna zakładów leczniczych. Miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych. 3
4.1. Przebieg procesu udzielania świadczeń zdrowotnych w zakresie lecznictwa stacjonarnego. 5
4.2. Przebieg procesu udzielania świadczeń zdrowotnych w zakresie diagnostyki medycznej. 11
4.4. Przebieg procesu udzielania świadczeń zdrowotnych w zakresie rehabilitacji leczniczej. 18
4.6. Przebieg procesu udzielania świadczeń zdrowotnych w przypadku pobierania opłat. 23
7.1. Wysokość opłat za udostępnienie dokumentacji medycznej. 48
7.2. Wysokość opłaty za przechowywanie zwłok pacjenta. 48
VIII. Postanowienia końcowe. 49
§ 1
§ 2
2a. Zespół może udzielać świadczeń, o których mowa w ust. 1 w formie telemedycyny.
3. Świadczenia zdrowotne, określone w ust. 2 niniejszego paragrafu, udzielane są
w zakładach leczniczych Zespołu:
1) Szpitalu Powiatowym w Kłobucku – w którym udziela się świadczeń w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne szpitalne,
2) Zespole Lecznictwa Ambulatoryjnego w Kłobucku - w którym udziela się świadczeń
w rodzaju ambulatoryjne świadczenia zdrowotne.
4. Zespół może uczestniczyć w przygotowywaniu osób do wykonywania zawodu medycznego
i kształceniu osób wykonujących zawód medyczny na zasadach określonych w ustawie oraz odrębnych przepisach regulujących kształcenie tych osób.
5. Zespół może prowadzić działalność inną niż lecznicza polegającą na:
III. Struktura organizacyjna zakładów leczniczych. Miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych.
§ 3
1. Wykaz jednostek i komórek organizacyjnych zakładów leczniczych Zespołu stanowi Załącznik Nr 1 do Regulaminu.
2. Adresy komórek organizacyjnych wskazanych w Załączniku Nr 1 są adresem miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych, z zastrzeżeniem § 37 ust. 1-3 niniejszego Regulaminu.
3. Schemat organizacyjny Zespołu i jego zakładów leczniczych przedstawia:
§ 4
5. Cennik opłat za świadczenia opieki zdrowotnej udzielane przez Zespół stanowi Załącznik Nr 3 do Regulaminu.
§ 5
1. Pacjenci przed uzyskaniem świadczenia opieki zdrowotnej finansowanego ze środków publicznych muszą potwierdzić prawo do świadczeń opieki zdrowotnej w jeden
z wymienionych sposobów:
- pod rygorem obciążenia tej osoby kosztami udzielonych jej świadczeń.
3. Brak potwierdzenia prawa do świadczeń opieki zdrowotnej nie może być powodem odmowy udzielenia świadczenia w przypadku zagrożenia życia lub zdrowia albo porodu.
§ 6
Świadczenia opieki zdrowotnej w szpitalach oraz świadczenia specjalistyczne w opiece ambulatoryjnej udzielane są według kolejności zgłoszenia w dniach i godzinach ich udzielania przez Zespół, a w sytuacji ograniczonych możliwości udzielania odpowiednich świadczeń -
z uwzględnieniem zasad dotyczących listy oczekujących na udzielenie świadczenia określonych w ustawie o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
4.1. Przebieg procesu udzielania świadczeń zdrowotnych w zakresie lecznictwa stacjonarnego
§ 7
1. Świadczeń w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne szpitalne, zapewniając całodobową opiekę lekarską i pielęgniarską we wszystkie dni tygodnia, udzielają oddziały zakładu leczniczego pn. Szpital Powiatowy w Kłobucku:
1) Oddział Chorób Wewnętrznych w Szpitalu Rejonowym w Kłobucku;
2) Oddział Chorób Wewnętrznych z Pododdziałem Geriatrycznym w Szpitalu Rejonowym im. Dr Anki w Krzepicach;
- w zakresie chorób wewnętrznych;
3) Oddział Dziecięcy w Szpitalu Rejonowym w Kłobucku - w zakresie chorób dziecięcych;
4) Oddział Geriatryczny – w zakresie geriatrii;
5) Dzienny Oddział Gastroenterologiczny – w zakresie gastroenterologii „jednego dnia”.
2. Liczba łóżek szpitalnych wraz z określeniem ich rodzaju oraz liczba miejsc dziennego pobytu wskazana jest w rejestrze podmiotów wykonujących działalność leczniczą.
3. Oddziały szpitalne zakładu leczniczego pn. Szpital Powiatowy w Kłobucku, wskazane
w ust. 1 pkt 1-3 diagnozują i leczą pacjentów zgodnie z procedurami płatnika świadczeń, które są przewidziane dla tych oddziałów.
§ 8
2. Organizacja lekarskich świadczeń opieki zdrowotnej w oddziałach szpitalnych oraz w Izbie Przyjęć w Kłobucku przedstawia się następująco:
1) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00. – 15.35. świadczenia na oddziałach udzielane są w ramach ordynacji przez lekarzy oddziałów, a świadczenia na Izbie -
przez wyznaczonego przez kierownika/ordynatora odpowiedniego oddziału lekarza.
2) od poniedziałku do piątku w godzinach 15.35. – 8.00. dnia następnego oraz
w soboty, niedziele i święta oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, w tym dni wolne od pracy dla Zespołu, od 8.00 do 8.00 dnia następnego – świadczenia udzielane
są przez przyjmującego (przyjmujących) zamówienie, o którym mowa w ust. 1 pkt. 2 lub lekarzy w ramach dyżurów medycznych – zgodnie z harmonogramem dyżurów.
3. Nadzór nad funkcjonowaniem Izby Przyjęć sprawuje Zastępca Dyrektora ds. Medycznych,
z zastrzeżeniem ust.4.
4. Za porządek udzielania świadczeń zdrowotnych i organizacje pracy pielęgniarek, odpowiada osoba koordynująca Izbę Przyjęć ( Koordynatora Izby Przyjęć).
§ 9
1. Zadania związane z przyjmowaniem pacjentów skierowanych na leczenie szpitalne realizuje Izba Przyjęć. Do zadań tych należy w szczególności:
8) zapewnienie transportu do innych podmiotów wykonujących działalność leczniczą
w celu zachowania ciągłości leczenia.
§ 10
1. Pacjent zgłaszający się na leczenie szpitalne przedstawia skierowanie na leczenie oraz karty informacyjne dotyczące poprzednich hospitalizacji, jeśli takie posiada.
§ 11
Pacjenci przyjmowani do szpitala zaopatrywani są w znaki identyfikacyjne zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
§ 12
§ 13
1. Oddziały szpitalne Zespołu realizują zadania w zakresie leczenia pacjentów,
a w szczególności:
2. Za właściwy przebieg procesu udzielania świadczeń zdrowotnych na oddziale szpitalnym
z zapewnieniem właściwej dostępności i jakości świadczeń odpowiada ordynator oddziału bądź lekarz kierujący oddziałem (kierownik oddziału).
§ 14
W celu zapewnienia prawidłowości leczenia pacjentów oraz ciągłości postępowania
w zakresie anestezjologii i intensywnej terapii wprowadza się w Zespole obowiązują następujące zasady:
§ 15
W razie pogorszenia się stanu zdrowia pacjenta powodującego zagrożenie życia lub w razie jego śmierci, szpital jest obowiązany niezwłocznie zawiadomić wskazaną przez pacjenta osobę lub instytucję, lub przedstawiciela ustawowego.
§ 16
1. Wypisanie ze szpitala, jeżeli przepisy szczególne nie stanowią inaczej, następuje:
2. W dniu wypisu pacjent otrzymuje informacje i zalecenia co do dalszego postępowania w warunkach ambulatoryjnych, o ile jest to konieczne. Ww. informacje i zalecenia winny znaleźć się również w dokumencie wypisowym ze szpitala, tj. w karcie informacyjnej
z leczenia szpitalnego, która wydawana jest pacjentowi niezwłocznie, nie później jednak niż trzy dni robocze od daty wypisania pacjenta ze szpitala lub w terminie późniejszym -
z ważnych i uzasadnionych powodów. Do karty wypisowej dołącza się ewentualnie recepty, wniosek sanatoryjny (o ile występuje taka konieczność).
3. Jeżeli przedstawiciel ustawowy żąda wypisania pacjenta, którego stan zdrowia wymaga dalszego udzielania świadczeń zdrowotnych, można odmówić wypisania do czasu wydania w tej sprawie orzeczenia przez właściwy ze względu na miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych sąd opiekuńczy, który zawiadamia się niezwłocznie informując o odmowie wypisania i jej przyczynach.
4. Pacjent który występuje z żądaniem wypisania, informowany jest przez lekarza
o możliwych następstwach zaprzestania dalszego udzielania świadczeń zdrowotnych. Pacjent taki składa pisemne oświadczenie o wypisaniu na własne żądanie. W przypadku braku takiego oświadczenia lekarz sporządza adnotację w dokumentacji medycznej.
§ 17
§ 18
2. Informacji o stanie zdrowia pacjentów nie udziela się przez telefon.
4.2. Przebieg procesu udzielania świadczeń zdrowotnych w zakresie diagnostyki medycznej.
§ 19
1. Świadczenia zdrowotne w zakresie diagnostyki medycznej udzielane są w Zakładzie Diagnostyki Medycznej w Kłobucku i obejmują:
1) ultrasonografię (w tym również w zakresie UKG, Dopplera);
2) elektrokardiografię (w tym również próby wysiłkowe, holter;);
3) diagnostykę endoskopową (gastroskopia, kolonoskopia, rektoskopia);
4) spirometrię.
2. W celu zapewnienia prawidłowości diagnostyki i leczenia pacjentów oraz ciągłości przebiegu procesu udzielania świadczeń zdrowotnych Zespół zapewnia dostęp
w szczególności do:
zgodnie z zasadami Działu VI niniejszego regulaminu.
§ 20
1. Do zadań komórek organizacyjnych Zakładu Diagnostyki Medycznej w Kłobucku należy:
2. Komórki organizacyjne Zakładu Diagnostyki Medycznej w Kłobucku realizują zadania
w sferze wynikającej z ich zakresu działania.
3. Sposób przygotowania pacjenta do badania i sposób jego wykonania określa lekarz danej komórki diagnostycznej.
§ 21
§ 22
§ 23
Wyniki badań diagnostycznych:
1) odbierane są przez pacjentów lub osoby przez nich upoważnione;
2) dostarczane są przez komórki diagnostyczne do jednostek/komórek kierujących
na badania.
§ 24
1. Podstawowa opieka zdrowotna (poz) zapewnia zdrowym i chorym świadczenia zdrowotne
w warunkach ambulatoryjnych, domowych oraz w środowisku nauczania
i wychowania, a także świadczenia towarzyszące w postaci transportu sanitarnego w poz.
2. Świadczenia zdrowotne z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej realizowane
są w komórkach organizacyjnych Przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej
w Kłobucku przez:
1) lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej
2) innych lekarzy ubezpieczenia zdrowotnego
3) pielęgniarki podstawowej opieki zdrowotnej
4) położne podstawowej opieki zdrowotnej
5) pielęgniarki w środowisku nauczania i wychowania.
3. Ambulatoryjne świadczenia zdrowotne z zakresu poz są organizowane i kompleksowo udzielane osobom ubezpieczonym, które dokonały wyboru lekarza poz, pielęgniarki poz
i położnej poz poprzez złożenie odpowiedniej deklaracji wyboru oraz osobom, znajdującym się na odpowiednich listach uczniów w szkołach objętych opieką Zespołu.
4. W przypadkach uzasadnionych względami medycznymi, w szczególności w sytuacjach nagłego pogorszenia stanu zdrowia, Zespół udziela świadczeń zdrowotnych w poz także osobom innym niż wskazane w ust. 3.
§ 25
Do zadań komórek organizacyjnych Przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej
w Kłobucku należy:
§ 26
1. Świadczenia zdrowotne z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej wykonywane są
w warunkach ambulatoryjnych lub domowych od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym pomiędzy 8.00 a 18.00, z zastrzeżeniem ust 2.
§ 27
1. Za właściwy przebieg procesu udzielania świadczeń zdrowotnych z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej z zapewnieniem właściwej dostępności i jakości świadczeń
w poszczególnych jednostkach/komórkach organizacyjnych odpowiada Zastępca Dyrektora ds. Medycznych.
2. Szczegółowe zadania lekarza, pielęgniarki i położnej poz określają obowiązujące przepisy prawa oraz wymogi Narodowego Funduszu Zdrowia, a także zakresy czynności.
§ 28
Proces udzielania świadczeń zdrowotnych z zakresu poz opiera się w szczególności
na następujących zasadach:
§ 29
Zespół udziela świadczeń ambulatoryjnych opieki specjalistycznej z zakresu:
§ 30
§ 31
4.4. Przebieg procesu udzielania świadczeń zdrowotnych w zakresie rehabilitacji leczniczej.
§ 32
§ 33
§ 34
Udzielanie świadczeń rehabilitacji leczniczej odbywa się zgodnie z planem zabiegów fizjoterapeutycznych ustalanym przez kierownika Zakładu Rehabilitacji z uwzględnieniem skierowań z adnotacją „cito”.
§ 35
§ 36
§ 37
2. W udzielaniu świadczeń zdrowotnych w Pogotowiu biorą udział:
2) komórki transportu sanitarnego.
§ 38
§ 39
1. Proces udzielania świadczeń zdrowotnych w zakresie ratownictwa medycznego opiera się w szczególności na następujących zasadach:
§ 40
Realizacja zadań w zakresie transportu sanitarnego opiera się w szczególności
na następujących zasadach:
§ 41
W przypadku wystąpienia na terenie działalności Pogotowia zdarzeń masowych
i katastrof, personel Pogotowia postępuje zgodnie z „Zalecaną procedurą dla podmiotów realizujących działania z zakresu ratownictwa medycznego na wypadek zaistnienia zdarzeń masowych i katastrof, w tym zdarzeń związanych z zagrożeniem incydentem bombowym oraz atakami terrorystycznymi”, opracowana przez Wojewódzkie Centrum Zarządzenia Kryzysowego.
4.6. Przebieg procesu udzielania świadczeń zdrowotnych w przypadku pobierania opłat.
§ 42
4. Pobieranie przez Zespół opłat za udzielane świadczenia zdrowotne nie może naruszać praw pacjentów dotyczących zasad i terminów udzielania świadczeń, tzn. że nie może wpływać na miejsce pacjenta na liście oczekujących na świadczenia zdrowotne.
V. Organizacja i zadania poszczególnych jednostek i komórek organizacyjnych zakładów leczniczych oraz warunki współdziałania tych jednostek lub komórek dla zapewnienia sprawnego i efektywnego funkcjonowania podmiotu
pod względem diagnostyczno-leczniczym, pielęgnacyjnym, rehabilitacyjnym
i administracyjno - gospodarczym oraz sposób kierowania jednostkami
i komórkami organizacyjnymi zakładami leczniczymi
§ 43
6. Do zadań Dyrektora należy w szczególności:
§ 44
1. Zastępca Dyrektora ds. Medycznych sprawuje nadzór nad procesem świadczeń opieki zdrowotnej udzielanych w zakładach leczniczych Zespołu, odpowiada za poziom opieki medycznej w Zespole, dba o prawidłowe rozmieszczenie kadry medycznej oraz sprawuje nadzór nad właściwym zaopatrzeniem podległych placówek w sprzęt i aparaturę medyczną, produkty lecznicze oraz wyroby medyczne.
§ 45
3. Do obowiązków Dyrektora ds. Administracyjno-Ekonomicznego należy w szczególności:
§ 46
1. Działalnością jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu kierują:
1a. W ramach dodatkowych obowiązków Dyrektor Zespołu może powierzyć koordynację zadań w jednostkach/komórkach Zespołu tzw. koordynatorom.
3. Do zadań kierowników jednostek/komórek organizacyjnych działalności podstawowej Zespołu innych niż oddział szpitalny należy w szczególności:
4. Do zadań ordynatora bądź lekarza kierującego oddziałem (kierownika oddziału) należy
w szczególności:
5. Do zadań kierowników komórek organizacyjnych działalności administracyjnej należy
w szczególności:
1) nadzór, koordynacja i organizacja pracy pracowników danego działu oraz jej usprawnianie co do metod i form pracy danej komórki organizacyjnej;
2) egzekwowanie terminowego i prawidłowego wykonania zadań z uwzględnieniem sumiennego i starannego wykonywania pracy oraz przestrzegania regulaminu pracy
i ustalonego w Zespole porządku;
3) przydzielanie pracy pracownikom i udzielanie wytycznych co do sposobu jej wykonania;
4) koordynacja pracy jednostek organizacyjnych Zespołu w zakresie zadań danego działu administracji;
5) ocena pracy podległego personelu;
6) kreowanie właściwych stosunków pracy umożliwiających sprawne funkcjonowanie działu;
7) współpraca z pozostałymi kierownikami jednostek i komórek Zespołu;
8) monitorowanie kosztów działalności kierowanych działów i informowanie Dyrektora Zespołu o ich poziomie, a także powiadamianie Dyrektora o wszelkich innych zdarzeniach czy działaniach mających wpływ na wzrost kosztów funkcjonowania Zespołu;
9) sporządzanie na polecenie Dyrektora sprawozdań w zakresie zadań wykonywanych
w kierowanym dziale, a także bieżących zestawień i analiz;
10) prawidłowe, racjonalne i zgodne z prawem prowadzenie działalności kierowanej komórki.
§ 47
2a.Funkcje bezpośredniego przełożonego mogą pełnić także koordynatorzy, o których mowa w §46 ust.1a – zgodnie z powierzonym zakresem zadań.
6. Stanowiska samodzielne podlegają Dyrektorowi Zespołu.
§ 48
Poszczególne działy i komórki organizacyjne Zespołu są zobowiązane do czynnego uczestnictwa w tworzeniu struktur, planów i schematów organizacyjnych oraz udostępniania koniecznych danych i opracowań z zakresu działania danej komórki w określonych terminach.
§ 49
3. Bezpośredni nadzór nad realizacją zadań Działu Lecznictwa, o których mowa w ust. 2 pkt 1 i 11 niniejszego paragrafu, pełni Dyrektor Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku.
§ 50
§ 51
§ 52
§ 53
1. Dział Administracyjno – Gospodarczy należy do pionu Zastępcy Dyrektora
ds. Administracyjno-Ekonomicznych.
2. Na czele działu stoi Kierownik Działu Administracyjno – Gospodarczego.
3. Do zadań Działu Administracyjno - Gospodarczego należy w szczególności:
§ 54
§ 55
a) prowadzenie rachunkowości Zespołu polegające zwłaszcza na:
b) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
c) dokonywanie wstępnej kontroli:
4. Dział Ekonomiczno-Finansowy należy do pinu Zastępcy Dyrektora ds. Administracyjno-Ekonomicznych, a do jego zadań należy w szczególności:
a) przyjmowanie gotówki do kasy, dokonywanie wypłat gotówkowych;
b) wypłata wynagrodzeń oraz wypłata zaliczek na zakup towarów i usług oraz ich rozliczanie;
c) przygotowywanie dokumentów bankowych;
d) sporządzanie raportów kasowych, kontrola druków ścisłego zarachowania
i książki depozytów;
e) prowadzenie rozrachunków z kontrahentami;
f) uzgadnianie miesięcznych obrotów i sald kont analitycznych;
g) rozliczanie należności podatkowych w zakresie podatku od towarów i usług VAT, podatku dochodowego od osób prawnych,
h) prowadzenie analityki kosztowej, dekretacji księgowej i sprawozdawczości;
a) księgowanie magazynów żywności, magazynu gospodarczego;
b) nadzór nad gospodarką żywnościową w lecznictwie stacjonarnym;
c) uzgadnianie obrotów i sald kont 310/4 i 310/5.
3) sporządzanie dla Dyrektora Zespołu sprawozdań w zakresie zadań wykonywanych
przez dział, a także bieżących zestawień i analiz.
4) (skreślony)
5. (skreślony)
§ 56
1. Dział Kadr i Organizacji należy do pionu Dyrektora Zespołu.
2. Na czele działu stoi Kierownik Działu Kadr i Organizacji.
3. Do zadań Działu Kadr i Organizacji należy w szczególności:
§ 57
1. Dział Kontroli Wewnętrznej i Zarządczej należy do pionu Dyrektora Zespołu.
2. Na czele działu stoi Kierownik Działu Kontroli Wewnętrznej i Zarządczej.
3. Do zadań Działu Kontroli Wewnętrznej i Zarządczej należy w szczególności:
§ 58
1a. Na czele Sekcji stoi Kierownik Sekcji IT.
2. Do zadań Sekcja IT (informatycznej):
§ 58a
§ 59
§ 60
1. W celu zapewnienia prawidłowości leczenia, diagnostyki, pielęgnacji i rehabilitacji pacjentów oraz ciągłości przebiegu procesu udzielania świadczeń zdrowotnych Zespół może udzielić zamówienia na świadczenia zdrowotne.
2. Udzielenie zamówienia na świadczenia zdrowotne odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7.1. Wysokość opłat za udostępnienie dokumentacji medycznej.
§ 61
a) kserokopii – 0,30 zł ( w tym aktualny VAT);
b) skanu:
- na elektronicznym nośniku danych – 1,00 zł ( w tym aktualny VAT)
- za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej – wolne od opłaty.
7.2. Wysokość opłaty za przechowywanie zwłok pacjenta
§ 62
Za przechowywanie zwłok pacjenta przez okres dłuższy niż 72 godziny (licząc od godziny,
w której nastąpiła śmierć pacjenta) Zespół pobiera opłatę w wysokości 50 zł za każdą rozpoczętą dobę.
§ 63
§ 64
1. Regulamin Organizacyjny ustala Dyrektor Zespołu.
2. Zmiany i uzupełnienia Regulaminu należy wprowadzać na bieżąco w miarę zachodzących zmian w strukturze organizacyjnej Zespołu oraz zmian wynikających z obowiązujących przepisów prawa, a także w zależności od potrzeb Zespołu.
§ 65
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy wewnętrzne obowiązujące w Zespole oraz przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
§ 66
Niniejszy Regulamin Organizacyjny stanowi podstawę do dokonania podziału pracy i czynności pomiędzy pracowników poszczególnych jednostek/komórek organizacyjnych Zespołu.
§ 67
Wszyscy pracownicy Zespołu i osoby świadczące pracę na rzecz Zespołu zobowiązani są
do ścisłego przestrzegania postanowień niniejszego regulaminu.
§ 68
Regulamin wchodzi w życie z dniem wydania przez Dyrektora Zespołu zarządzenia
w sprawie wprowadzenia przedmiotowego regulaminu.
Załącznik Nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego
Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Wykaz jednostek i komórek organizacyjnych zakładów leczniczych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Zakład leczniczy Szpital Powiatowy w Kłobucku – ul. 11 Listopada 5E, Kłobuck |
||
Nazwa jednostki |
Nazwa komórki |
Adres jednostki/komórki |
1. Szpital Rejonowy w Kłobucku |
|
Kłobuck, ul. 11 Listopada 5E |
|
1. Oddział Chorób Wewnętrznych 2. Oddział Dziecięcy 3. Dzienny Oddział Gastroenterologiczny 4. Izba Przyjęć |
Kłobuck, ul. 11 Listopada 5E |
5. Dział Farmacji Szpitalnej |
Kłobuck, ul. 11 Listopada 5C |
|
2. Szpital Rejonowy im. Dr Anki w Krzepicach |
|
Krzepice, ul. Szkolna 1 |
|
|
Krzepice, ul. Szkolna 1 |
3. Zakład Diagnostyki Medycznej w Kłobucku |
|
Kłobuck, ul. 11 Listopada 5E |
|
1. Pracownia USG z Diagnostyką Kardiologiczną w Kłobucku 2. Pracownia Endoskopii w Kłobucku 3. Pracownia EKG w Kłobucku 4. Pracownia Spirometrii |
Kłobuck, ul. 11 Listopada 5E |
5. Pracownia USG w Krzepicach 6. Pracownia EKG w Krzepicach 7. Pracownia Endoskopii w Krzepicach |
Krzepice, ul. Szkolna 1 |
|
|
|
Kłobuck, ul. 11 Listopada 5C |
Zakład leczniczy Zespół Lecznictwa Ambulatoryjnego w Kłobucku - ul. 11 Listopada 5A, Kłobuck |
||
4. Przychodnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Kłobucku |
|
Kłobuck, 11 Listopada 5A |
|
|
Kłobuck, 11 Listopada 5A |
4. Poradnia Ogólna Nr 1 w Kłobucku 5. Gabinet Zabiegowy Nr 1 w Kłobucku 6. Pracownia Psychologiczna w Kłobucku |
Kłobuck, ul. Staszica 28 |
|
7.Poradnia Ogólna Nr 2 w Kłobucku 8. Gabinet Zabiegowy Nr 2 w Kłobucku 9. Gabinet Pielęgniarki Środowiskowej 10. Gabinet Położnej Środowiskowej |
Kłobuck, ul. Rómmla 4A |
|
11. Poradnia Ogólna w Kamyku 12. Gabinet Zabiegowy w Kamyku |
Kamyk, Plac Witosa 3 |
|
13.Poradnia Ogólna w Krzepicach 14.Gabinet Zabiegowy w Krzepicach 15.Gabinet Pielęgniarki Środowiskowej 16.Gabinet Położnej Środowiskowej |
Krzepice, ul. Częstochowska 1 |
|
17.Poradnia Ogólna w Starokrzepicach 18.Gabinet Zabiegowy w Starokrzepicach |
Starokrzepice, ul. Oleska 207 |
|
19.Poradnia Ogólna w Zajączkach 20.Gabinet Zabiegowy w Zajączkach |
Zajączki Drugie, ul. Nowa Wieś 25 |
|
21. Poradnia Ogólna w Lipiu 22. Gabinet Zabiegowy w Lipiu 23. Gabinet Pielęgniarki Środowiskowej 24. Gabinet Położnej Środowiskowej w Lipiu |
Lipie, ul. Częstochowska 27 |
|
25. Poradnia Ogólna w Parzymiechach 26.Gabinet Zabiegowy w Parzymiechach |
Parzymiechy, ul. Krzepicka 20 |
|
27. Poradnia Ogólna w Stanisławowie 28. Gabinet Zabiegowy w Stanisławowie |
Stanisławów 63 |
|
29.Poradnia Medycyny Rodzinnej w Miedźnie 30.Gabinet Zabiegowy w Miedźnie 31.Gabinet Pielęgniarki Środowiskowej 32.Gabinet Położnej Środowiskowej |
Miedźno, ul. Słoneczna 3 |
|
33.Poradnia Ogólna w Ostrowach 34.Gabinet Zabiegowy w Ostrowach |
Ostrowy nad Okszą, ul. Brzeźnicka 4 |
|
35.Poradnia Ogólna w Opatowie 36.Gabinet Zabiegowy w Opatowie 37.Gabinet Pielęgniarki Środowiskowej 38.Gabinet Położnej Środowiskowej |
Opatów, ul. Kościuszki 27A |
|
39. Poradnia Ogólna w Złochowicach 40.Gabinet Zabiegowy w Złochowicach |
Złochowice, ul. Topolowa 1 |
|
41. Poradnia Medycyny Rodzinnej w Popowie
|
Popów, ul. PCK 4 |
|
|
Rębielice Królewskie, ul. Główna 24 |
|
|
Wąsosz Górny, ul. Witosa 8 |
|
Przystajń, ul. Powstańców Śląskich 7 |
||
|
Ługi Radły, ul. Kościelna 3 |
|
|
Panki, ul. 1 Maja 12 |
|
59. Poradnia Medycyny Rodzinnej 60. Gabinet Zabiegowy we Wręczycy 61. Gabinet Pielęgniarki Środowiskowej 62. Gabinet Położnej Środowiskowej |
Wręczyca Wielka, ul. Śląska 27 i 27a |
|
63. Poradnia Ogólna w Kalei 64. Gabinet Zabiegowy w Kalei |
Kalej, ul. Strażacka 2 |
|
65. Poradnia Ogólna w Truskolasach 66. Gabinet Zabiegowy w Truskolasach |
Truskolasy, ul. Opolska 8 |
|
67. Poradnia Ogólna w Węglowicach 68. Gabinet Zabiegowy w Węglowicach |
Czarna Wieś, ul. Szkolna 87 |
|
69.Gabinet Profilaktyczny Nr 1 w Kłobucku |
Kłobuck, ul. Baczyńskiego 2 |
|
70. Gabinet Profilaktyczny Nr 2 w Kłobucku |
Kłobuck, ul. Szkolna 1 |
|
71. Gabinet Profilaktyczny Nr 3 w Kłobucku |
Kłobuck, ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 4 |
|
72. Gabinet Profilaktyczny Nr 4 w Kłobucku |
Kłobuck, ul. Zamkowa 6 |
|
73. Gabinet Profilaktyczny Nr 5 w Kłobucku |
Kłobuck, ul. 3 Maja 33 |
|
74. Gabinet Profilaktyczny Nr 6 w Kłobucku |
Kłobuck, ul. Skorupki 46 |
|
75. Gabinet Profilaktyczny Nr 7 w Kłobucku |
Kłobuck, ul. Witosa 21 |
|
76. Gabinet Profilaktyczny w Kamyku |
Kamyk, ul. Szkolna 5 |
|
77. Gabinet Profilaktyczny w Łobodnie |
Łobodno, ul. Sienkiewicza 69 |
|
78. Gabinet Profilaktyczny w Białej |
Biała, ul. Częstochowska 73 |
|
79. Gabinet Profilaktyczny w Libidzy |
Libidza, ul. Olszyńskiego 2 |
|
80. Gabinet Profilaktyczny w Lgocie |
Lgota, ul. Południowa 138 |
|
81. Gabinet Profilaktyczny Nr 1 w Krzepicach |
Krzepice, ul. Mickiewicza 17 |
|
82. Gabinet Profilaktyczny Nr 2 w Krzepicach |
Krzepice, ul. Skłodowskiej 21 |
|
83. Gabinet Profilaktyczny Nr 3 w Krzepicach |
Krzepice, ul. Ryły 26 |
|
84. Gabinet Profilaktyczny w Starokrzepicach |
Starokrzepice, ul. Oleska 250 |
|
85. Gabinet Profilaktyczny w Zajączkach |
Zajączki Drugie, ul. Szkolna 2 |
|
86. Gabinet Profilaktyczny w Zajączkach Pierwszych |
Zajączki Pierwsze 50 |
|
87. Gabinet Profilaktyczny w Lipiu |
Lipie, ul. Częstochowska 31 |
|
88. Gabinet Profilaktyczny w Parzymiechach |
Parzymiechy, ul. Parkowa 2 |
|
89. Gabinet Profilaktyczny w Lindowie |
Lindów 42 |
|
90.Gabinet Profilaktyczny w Rębielicach Szlacheckich |
Rębielice Szlacheckie 93 |
|
91. Gabinet Profilaktyczny w Miedźnie |
Miedźno, ul. Szkolna 1 |
|
92. Gabinet Profilaktyczny w Ostrowach |
Ostrowy nad Okszą, ul. Szkolna 6 |
|
93. Gabinet Profilaktyczny w Mokrej |
Mokra 194 |
|
94. Gabinet Profilaktyczny w Opatowie |
Opatów, ul. Szkolna 5 |
|
95. Gabinet Profilaktyczny w Iwanowicach Dużych |
Iwanowice Duże, ul. Częstochowska 63 |
|
96. Gabinet Profilaktyczny w Opatowie |
Opatów, ul. Kościuszki 1 |
|
97. Gabinet Profilaktyczny w Waleńczowie |
Waleńczów, ul. Szkolna 19 |
|
98. Gabinet Profilaktyczny w Wilkowiecku |
Wilkowiecko, ul. Szkolna 1 |
|
99. Gabinet Profilaktyczny w Złochowicach |
Złochowice, ul. Wesoła 3 |
|
100. Gabinet Profilaktyczny w Zwierzyńcu Pierwszym |
Zwierzyniec Pierwszy, ul. Szkolna 2 |
|
101. Gabinet Profilaktyczny w Popowie |
Popów, ul. Długosza 7 |
|
102. Gabinet Profilaktyczny w Rębielicach |
Rębielice Królewskie, ul. Szkolna 1 |
|
103. Gabinet Profilaktyczny w Wąsoszu |
Wąsosz Górny, ul. Witosa 11 |
|
104. Gabinet Profilaktyczny w Więckach |
Więcki, ul. Szkolna 1 |
|
105. Gabinet Profilaktyczny w Zawadach |
Zawady, ul. Szkolna 8a |
|
106. Gabinet Profilaktyczny w Przystajni |
Przystajń, ul. Szkolna 9 |
|
107. Gabinet Profilaktyczny w Borze Zajacińskim |
Bór Zajaciński 78 |
|
108. Gabinet Profilaktyczny w Pankach |
Panki, ul. Tysiąclecia 17 |
|
109. Gabinet Profilaktyczny w Konieczkach |
Konieczki 64 |
|
110. Gabinet Profilaktyczny w Aleksandrowie |
Aleksandrów 31 |
|
111. Gabinet Profilaktyczny we Wręczycy |
Wręczyca Wielka, ul. Szkolna 11 |
|
112. Gabinet Profilaktyczny w Kalei |
Kalej, ul. Szkolna 1 |
|
113. Gabinet Profilaktyczny w Truskolasach |
Truskolasy, ul. Szkolna 3 |
|
114. Gabinet Profilaktyczny w Węglowicach |
Węglowice 3 |
|
115. Gabinet Profilaktyczny w Borowem |
Borowe, ul. Długa 75 |
|
116. Gabinet Profilaktyczny w Bieżeniu |
Bieżeń, ul. Szkolna 1 |
|
117. Gabinet Profilaktyczny w Grodzisku |
Grodzisko, ul. Kłobucka 1 |
|
118. Gabinet Profilaktyczny w Kulejach |
Kuleje, ul. Szkolna 1 |
|
5. Ambulatorium |
|
Kłobuck, ul. 11 Listopada 5E |
|
1. Ambulatorium nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej w Kłobucku 2. Gabinet zabiegowy ambulatoryjny |
Kłobuck, ul. 11 Listopada 5E |
3. Ambulatorium nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej w Krzepicach 4. Gabinet zabiegowy ambulatoryjny |
Krzepice, ul. Szkolna 1 |
|
6. Zakład Rehabilitacji w Kłobucku |
|
Kłobuck, ul. 11 Listopada 5E |
|
1. Zakład Fizjoterapii w Kłobucku |
Kłobuck, ul. 11 Listopada 5E |
2. Gabinet Fizjoterapii w Krzepicach |
Krzepice, ul. Szkolna 1 |
|
3. Gabinet Fizjoterapii w Górkach |
Górki 32 |
|
4. Gabinet Fizjoterapii w Starokrzepicach |
Starokrzepice, ul. Oleska 207 |
|
5. Gabinet Fizjoterapii w Golcach |
Golce 72 |
|
7. Pogotowie Ratunkowe w Kłobucku |
|
Kłobuck, ul. Staszica 28 |
|
|
Kłobuck, ul. Staszica 28 |
|
Krzepice, ul. Szkolna 1 |
|
|
|
Kłobuck, ul. 11 Listopada 5 A |
|
|
Kłobuck, ul. Rómmla 4A |
|
|
Kłobuck, ul. 11 Listopada 5E |
|
|
Krzepice, ul. Szkolna 1 |
Załącznik Nr 3 do Regulaminu Organizacyjnego
Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Załącznik Nr 3 do Regulaminu Organizacyjnego
Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
CENNIK ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH
udzielanych przez Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
CZĘŚĆ I (Pracownie diagnostyczne) |
|
|||||
Pracownia USG |
Cena badania w zł |
|
||||
|
USG jamy brzusznej |
60,00 |
|
|||
|
USG tarczycy |
60,00 |
|
|||
|
USG piersi |
60,00 |
|
|||
|
USG przezciemiączkowe |
60,00 |
|
|||
|
USG ślinianek |
60,00 |
|
|||
|
UKG serca |
100,00 |
|
|||
Pracownia EKG |
Cena badania w zł |
|
||||
|
EKG bez opisu |
30,00 |
|
|||
|
EKG z opisem |
50,00 |
|
|||
|
Próba wysiłkowa |
120,00 |
|
|||
|
Holter EKG |
120,00 |
|
|||
|
Holter ciśnieniowy |
120,00 |
|
|||
|
Spirometria |
70,00 |
|
|||
Pracownia endoskopii |
Cena badania w zł |
|
||||
|
Gastroskopia |
300,00 |
|
|||
|
Kolonoskopia |
450,00 |
|
|||
|
Polipektomia endoskopowa |
200,00 |
|
|||
|
Znieczulenie do endoskopii |
200,00 |
|
|||
|
Rektoskopia |
150,00 |
|
|||
|
Badanie histopatologiczne |
30,00 za 1 badanie |
|
|||
|
Badanie cytologiczne |
30,00 za 1 badanie |
|
|||
Inne |
Cena badania w zł |
|
||||
1. |
Test w kierunku SARS-CoV-2 |
400,00 |
|
|||
2. |
Test antygenowy SARS-CoV-2 |
80,00 |
|
|||
CZĘŚĆ II (Hospitalizacje) |
|
|||||
Hospitalizacje |
Cena świadczenia w zł |
|
||||
|
Oddział wewnętrzny |
Wg kalkulacji NFZ |
|
|||
|
Oddział geriatryczny |
Wg kalkulacji NFZ |
|
|||
|
Oddział dziecięcy |
Wg kalkulacji NFZ |
|
|||
|
Opłata rekompensująca koszt realizacji prawa do dodatkowej opieki pielęgnacyjnej |
30,00 – za pierwsze trzy dni pobytu + 5,00 – za każdy kolejny dzień pobytu |
|
|||
CZĘŚĆ III (Porady lekarskie i świadczenia pielęgniarskie) |
|
|||||
Porady lekarskie |
Cena porady w zł |
|
||||
|
Porada lekarza POZ, zaświadczenia płatne |
80,00 |
|
|||
|
Badanie profilaktyczne (wstępne, okresowe, kontrolne) |
80,00 |
|
|||
|
Badanie lekarskie zatrzymanego - osadzonego |
150,00 |
|
|||
|
Gastroenterologiczna |
120,00 |
|
|||
|
Geriatryczna |
150,00 |
|
|||
|
Konsultacja anestezjologiczna |
250,00 |
|
|||
|
Z zakresu rehabilitacji medycznej |
80,00 |
|
|||
Zabiegi pielęgniarskie |
Cena zabiegu w zł |
|
||||
|
Podanie leku dożylnie (iniekcja dożylna z założeniem kaniuli obwodowej) |
35,00 |
|
|||
|
Podanie leku dożylnie (iniekcja dożylna do założonej kaniuli obwodowej) |
25,00 |
|
|||
|
Podanie leku dożylnie (iniekcja dożylna przez igłę) |
30,00 |
|
|||
|
Podłączenie i przetoczenie kroplówki |
40,00 |
|
|||
|
Podanie leku drogą domięśniową (iniekcja domięśniowa) |
20,00 |
|
|||
|
Podanie leku drogą podskórną (iniekcja podskórna) |
15,00 |
|
|||
|
Podanie leku drogą śródskórną (iniekcja śródskórna) |
15,00 |
|
|||
|
Założenie kaniuli obwodowej |
20,00 |
|
|||
|
Założenie igły typu „ motylek” |
20,00 |
|
|||
|
Założenie małego opatrunku (wraz z materiałem) |
25,00 |
|
|||
|
Założenie średniego opatrunku (wraz z materiałem) |
45,00 |
|
|||
|
Założenie specjalistycznego opatrunku (wraz z materiałem) |
100,00 |
|
|||
|
Zmiana opatrunku specjalistycznego |
50,00 |
|
|||
|
Zmiana worka stomijnego |
35,00 |
|
|||
|
Zdjęcie szwów |
30,00 |
|
|||
|
Usunięcie kleszcza |
40,00 |
|
|||
|
Założenie cewnika do pęcherza moczowego |
40,00 |
|
|||
|
Pomiar ciśnienia tętniczego |
10,00 |
|
|||
|
Pomiar stężenia glukozy we krwi |
10,00 |
|
|||
|
Pobranie krwi do badań diagnostycznych |
10,00 |
|
|||
Szczepienia ochronne |
Cena 1 szczepienia w zł |
|
||||
|
Usługa profilaktyczna – sczepienie przeciw grypie |
25,00 |
|
|||
|
Usługa profilaktyczna – szczepienie przeciw grypie (szczepionka czterowalentna) |
50,00 |
|
|||
|
Usługa profilaktyczna – szczepienie pediatryczne zalecane -ochronne dziecka (szczepionka 6-walentna przeciwko błonicy, tężcowi, krztuścowi, wirusowemu zapaleniu wątroby typu B, poliomyelitis i haemophilus typu B) |
155,00 |
|
|||
|
Usługa szczepionkowa dla dorosłych przeciwko kleszczowemu zapaleniu mózgu |
110,00 |
|
|||
|
Usługa szczepionkowa dla dzieci przeciwko kleszczowemu zapaleniu mózgu |
85,00 |
|
|||
|
Usługa szczepionkowa dla dzieci i młodzieży przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (10µg) |
60,00 |
|
|||
|
Usługa szczepionkowa dla dorosłych przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (20µg) |
65,00 |
|
|||
|
Usługa szczepionkowa dla dorosłych od 19 r. ż. przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu A |
170,00 |
|
|||
|
Usługa szczepionkowa pediatryczna przeciwko błonicy, tężcowi, krztuścowi, poliomyelitis, haemophilusinfluenze typu B i WZW typu B |
198,00 |
|
|||
|
Usługa szczepionkowa pediatryczna przeciwko błonicy, tężcowi, krztuścowi, poliomyelitis i haemophilusinfluenze typu B |
140,00 |
|
|||
|
Usługa szczepionkowa pediatryczna przeciw zapaleniu żołądka i jelit spowodowanym zakażeniem rotawirusem |
299,00 |
|
|||
|
Usługa szczepionkowa pediatryczna przeciw pneumokokom |
169,00 |
|
|||
|
Usługa szczepionkowa przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu A i B |
195,00 |
|
|||
|
Usługa szczepionkowa przeciw meningokokom grupy B od ukończonego 2 miesiąca życia |
345,00 |
|
|||
CZĘŚĆ IV (świadczenia w Pogotowiu Ratunkowym) |
|
|||||
Świadczenia transportu sanitarnego |
Cena |
|
||||
|
Przejazd karetki typu |
|
|
|||
|
a) zespół specjalistyczny |
4,50zł/km |
|
|||
|
b) zespół podstawowy |
4,50zł/km |
|
|||
|
c) transport sanitarny |
4,00zł/km |
|
|||
|
Praca lekarza |
100,00zł/h |
|
|||
|
Praca pielęgniarki |
45,00zł/h |
|
|||
|
Praca ratownika |
40,00zł/h |
|
|||
|
Praca ratownika-kierowcy |
45,00zł/h |
|
|||
|
Praca kierowcy |
30,00zł/h |
|
|||
Zabezpieczenie imprez masowych i innych |
Cena |
|
||||
Czas trwania zabezpieczenia do 2 godzin (rozlicza się każdą rozpoczęta godzinę) |
|
|||||
1. |
Zespół ratowniczy (2 osoby uprawnione do medycznych czynności ratunkowych) |
150,00 zł/godz + 4,50zł/km |
|
|||
2. |
Zespół podstawowy (1 osoba uprawniona do medycznych czynności ratunkowych + kierowca) |
130,00 zł/godz + 4,50zł/km |
|
|||
Czas trwania zabezpieczenia powyżej 2 godzin (rozlicza się każdą rozpoczęta godzinę) |
|
|||||
1. |
Zespół ratowniczy (2 osoby uprawnione do medycznych czynności ratunkowych) |
100,00 zł/godz + 3,50zł/km |
|
|||
2. |
Zespół podstawowy (1 osoba uprawniona do medycznych czynności ratunkowych + kierowca) |
85,00 zł/godz + 3,50zł/km |
|
|||
CZĘŚĆ V (świadczenie udzielne w Zakładzie Rehabilitacji) |
|
|||||
Zabiegi fizjoterapeutyczne |
Cena 1 zabiegu w zł |
|
||||
|
Masaż klasyczny częściowy |
30,00 |
|
|||
|
Masaż kręgosłupa |
50,00 |
|
|||
|
Elektrostymulacja |
10,00 |
|
|||
|
Jontoforeza |
10,00 |
|
|||
|
Galwanizacja |
10,00 |
|
|||
|
Pole magnetyczne niskiej częstotliwości |
10,00 |
|
|||
|
Pole elektromagnetyczne wysokiej częstotliwości |
10,00 |
|
|||
|
Ultradźwięki miejscowe |
10,00 |
|
|||
|
Naświetlanie promieniami - lampa Sollux |
10,00 |
|
|||
|
Laseroterapia |
10,00 |
|
|||
|
Krioterapia |
10,00 |
|
|||
12. |
Indywidualna praca z pacjentem(w tym ćwiczenia metodą McKenziego, metodą Kaltenborna, PNF, ćwiczenia bierne) |
60,00 |
|
|||
13. |
Ćwiczenia czynne w odciążeniu i czynne w odciążeniu |
10,00 |
|
|||
14. |
Masaż limfatyczny ręczny |
50,00 |
|
|||
15. |
Masaż limfatyczny mechaniczny |
20,00 |
|
|||
16. |
Elektrolecznictwo (prądy) |
10,00 |
|
|||
17. |
Kąpiel wirowa kończyn |
20,00 |
|
|||
18. |
Światło spolaryzowane bioptron |
10,00 |
|
|||
|
Suchy masaż wodny |
25,00 |
|
|||
|
Terapia fala uderzeniową |
50,00 |
|
|||
21. |
Konsultacja fizjoterapeutyczna |
70,00 |
|
|||
Pakiety Rehabilitacyjne |
|
|
||||
|
|
|
|
|||
|
Ilość zabiegów w pakiecie |
Cena 1 pakietu |
|
|||
Światło spolaryzowane Bioptron / Sollux |
10 |
90,00 |
|
|||
Masaż całego kręgosłupa ,Sollux, Pole Magnetyczne, Laser |
10 |
700,00 |
|
|||
Masaż kręgosłup, Sollux |
10 |
520,00 |
|
|||
Elektrolecznictwo, Ultradźwięki, Laser, Pole Magnetyczne |
10 |
340,00 |
|
|||
Laser, Elektrolecznictwo, Ultradźwięki |
10 |
250,00 |
|
|||
Pole magnetyczne, Laser, Elektrolecznictwo |
10 |
250,00 |
|
|||
Sollux, Elektrolecznictwo, Laser |
10 |
250,00 |
|
|||
Ćwiczenia indywidualne |
5 |
260,00 |
|
|||
Ćwiczenia indywidualne |
10 |
500,00 |
|
|||
Ćwiczenia indywidualne, krioterapia |
5 |
320,00 |
|
|||
Ćwiczenia indywidualne, krioterapia |
10 |
600,00 |
|
|||
Masaż kręgosłupa całego |
5 |
220,00 |
|
|||
Masaż kręgosłupa całego |
10 |
410,00 |
|
|||
Masaż częściowy |
5 |
130,00 |
|
|||
Masaż częściowy |
10 |
240,00 |
|
|||
Masaż częściowy, elektrolecznictwo |
5 |
170,00 |
|
|||
Masaż częściowy, elektrolecznictwo, laser, pole magnetyczne |
5 |
250,00 |
|
|||
Masaż częściowy, elektrolecznictwo, laser, pole magnetyczne, ultradźwięki |
5 |
290,00 |
|
|||
Suchy masaż wodny |
5 |
110,00 |
|
|||
Suchy masaż wodny |
10 |
210,00 |
|
|||
Terapia fala uderzeniową |
5 |
230,00 |
|
|||
|
Terapia manualna, masaż częściowy |
5 |
380,00 |
|
||
|
|
|
||||
Ultradźwięki, krioterapia |
5 |
80,00 |
|
|||
Ultradźwięki, krioterapia, laser |
5 |
120,00 |
|
|||
Ultradźwięki, laser |
5 |
80,00 |
|
|||
|
|
|||||
|
Krioterapia, Pole magnetyczne/Ultradźwięki, Jonoforeza |
5 |
120,00 |
|
||
Laser, Pole Magnetyczne/Ultradźwięki, Jonoforeza |
5 |
120,00 |
|
|||
Terapia Manualna, Krioterapia, Jonoforeza |
5 |
350,00 |
|
|||
|
|
|||||
|
Krioterapia, Jonoforeza, Ultradźwięki/Pole Magnetyczne |
5 |
120,00 |
|
||
Krioterapia, Jonoforeza, Ultradźwięki, Pole magnetyczne |
5 |
160,00 |
|
|||
Terapia Manualna, Krioterapia, Jonoforeza |
5 |
350,00 |
|
|||
|
|
|||||
|
Krioterapia, Tens/Jonoforeza |
5 |
80,00 |
|
||
Masaż, Tens/Jonoforeza, Krioterapia |
5 |
290,00 |
|
|||
Terapia Manualna, Krioterapia, Tens/Jonoforeza |
5 |
350,00 |
|
|||
Terapia Manualna, Masaż, Krioterapia, Tens/Jonoforeza |
5 |
540,00 |
|
|||
|
Terapia Manualna, Masaż cały kręgosłup |
5 |
490,00 |
|
||
|
|
|||||
|
Terapia manualna , Krioterapia, Elektrostymulacja |
5 |
350,00 |
|
||
Laser, Krioterapia, Elektrostymulacja |
5 |
120,00 |
|
|||
|
|
|||||
|
Sollux, Bioptron |
5 |
80,00 |
|
||
|
|
|||||
|
Elektrostymulacja, Masaż, Laser |
5 |
200,00 |
|
||
Terapia manualna, Elektrostymulacja, Laser, Masaż |
5 |
470,00 |
|
|||
Elektrostymulacja, Masaż częściowy, Terapia manualna |
5 |
420,00 |
|
|||
Załącznik Nr 4 do Regulaminu Organizacyjnego
Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
ZASADY OBOWIĄZUJĄCE NA ODDZIAŁACH CHORÓB WEWNĘTRZNYCH ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KŁOBUCKU
§ 1
§ 2
W razie niestosowania się chorego do niniejszych zasad, chory może być wypisany
ze szpitala lub przeniesiony na inny adekwatny oddział, jak również może zostać pociągnięty
do odpowiedzialności wynikającej z przepisów prawa o zakłócaniu porządku publicznego
ZASADY OBOWIĄZUJĄCE NA ODDZIALE DZIECIĘCYM SZPITALA REJONOWEGO W KŁOBUCKU
§1
14. Przy dziecku przez całą dobę może przebywać jedna osoba (rodzic/opiekun faktyczny lub prawny).
15. Przez wzgląd na wzmożony reżim sanitarny w pododdziale niemowlęcym opiekę sprawuję jedno z rodziców bez możliwości zamienianie się.
16. W przypadku pozostawania dziecka wyłącznie pod opieką personelu oddziału,
przed opuszczeniem oddziału rodzic/opiekun faktyczny lub prawny winien poinformować
o tym fakcie pielęgniarkę.
17. Dzieci do lat pięciu nie mogą odwiedzać przebywających w Oddziale pacjentów.
§ 2
W zakresie nieuregulowanym niniejszymi zasadami stosuje się odpowiednio zasady obowiązujące na oddziałach chorób wewnętrznych.
Załącznik Nr 5 do Regulaminu Organizacyjnego
Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
DEPOZYT WARTOŚCIOWYCH RZECZY PACJENTA
*Szpital Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku – Szpital Rejonowy w Kłobucku oraz Szpital Rejonowy
im. Dr Anki w Krzepicach
……………………………
pieczątka
komórki organizacyjnej
Karta depozytowa
imię i nazwisko …………………………………………,
data i miejsce urodzenia …………………………………,
adres miejsca zamieszkania lub adres do korespondencji
………………………………………………………………………………………………,
PESEL, jeżeli taki posiada …………………………………………………………………,
Spis przedmiotów oddanych do depozytu:
Lp. |
Spis przedmiotów opis |
Liczba |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
……………………….. ………………………………………………
Data sporządzenia karty pieczątka i podpis osoby sporządzającej
Podpis pacjenta …………………………..
Oświadczam, że wyżej wymienione przedmioty otrzymałem w stanie zgodnym pod względem ilościowym i jakościowym
…………………………………………………… ……………………………………..
Data i czytelny podpis osoby odbierającej depozyt rodzaj oraz numer seryjny dokumentu
tożsamości
…………………………………………………………
Sygnatura akt oraz data wydania postanowienia Sądu